صفایی: 12 سال است به كمیته انضباطی نرفتم/ رفتار برخی ها تاسف‌آور است

پشت‌خط‌زن تیم والیبال كاله آمل درباره حواشی ایجاد شده در دیدار با ساری، گفت: فحاشی‌های ساروی‌ها برنامه‌ریزی شده بود.

رضا صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار دو تیم كاله آمل و ساری 21 كه روز گذشته در شهر ساری برگزار شد و حاشیه‌های زیادی به همراه داشت، گفت: متاسفانه برخی تماشاگرنماها رفتارهای كردند و الفاظی به كار بردند كه واقعا تاسف آور است. آن‌ها در تمام طول بازی به تیم و بازیكنان ما اهانت كردند.

صفایی گفت: من 12سال است كه در لیگ برتر والیبال بازی می‌كنم و یک بار هم پایم به كمیته انضباطی باز نشده است. در بازی مقابل كاله نیز با وجود جوی كه بر علیه من بود سعی كردم در كمال آرامش بازی كنم. اما آن‌ها بعد از بازی هم به من حمله‌ور شدند.

پشت خط‌زن تیم كاله كه نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال در تیم ساری بازی می‌كرد و در نیم فصل دوم به كاله پیوست، از ابتدا مورد فحاشی تماشاگران حاضر در سالن قرار گرفته بود. وی درباره این مطلب گفت: من مدت یک ماه و نیم به دور از هر حاشیه‌ای در تیم ساری به میدان رفتم و وقتی می‌خواستم از این تیم جدا بشوم نیز در شبكه اجتماعی‌ام و مصاحبه‌های مختلف از زحمات این تیم تشكر كردم.

صفایی اضافه كرد: باید واقع بین باشیم كه تیم ساری اصلا حرفه‌ای نبود. ما حتی در این تیم زمانبندی درستی برای تمرین نداشتیم و سبک كاری این تیم در حد یک تیم زیر گروه هم نبود. این كه مثلا من و محمد طاهر وادی از این تیم جدا شدیم حق طبیعی ما بود.

قطر پاسور تیم كاله افزود: در ورزش حرفه‌ای این یک اتفاق عادی است كه بازیكن تیمش را انتخاب كند و پیشنهادی كه دارد را بررسی كند. من هم با توجه به شرایط بد مالی و سیستم غیرحرفه‌ای در تیم ساری تصمیم گرفتم در ادامه لیگ در تیمی بازی كنم كه حرفه‌ای‌تر باشد. این حق طبیعی من بود.

صفایی بیان كرد: این واقع تاسف آور است كه برخی از تماشاگرنماها جو یک مسابقه ورزشی را خراب می‌كنند و شعارهای زننده‌ای سر می‌دهند. محیط ورزش باید یک محیط جوانمردانه باشد نه اینكه به عرصه‌ای برای هر رفتار زشت و دور از شأنی تبدیل شود.

وی در توضیح اتفاقات رخ داده در مسابقه دیروز گفت: تماشاگران از همان ابتدای بازی و حتی از روز گذشته و در جریان تمرین فحاشی می‌كردند. روز بازی نیز یک بنر با متنی علیه من به سالن آورده بودند و بارها من را با الفاظ نادرستی صدا می زدند. به تیم  نیز خیلی توهین شد. توهین‌هایی كه حتی داور بازی را مجاب كرد بازی را متوقف كند. هرچند در ادامه و با رایزنی مسئولان ساری بازی ادامه پیدا كرد و در نهایت خوشبختانه ما برنده شدیم.

بازیكن تیم كاله به رخدادهای پایان بازی اشاره كرد و گفت: وقتی بازی تمام شد من داشتم به سمت رختكن می‌رفتم كه یكی از تماشاگران به من حمله كرد و برخی درگیری‌های فیزیكی رخ داد. با این حال ما سعی كردیم كه خیلی وارد حاشیه نشویم. در نهایت نزدیک یک ساعت در رختكن ماندیم تا با اسكورت نیروی انتظامی بتوانیم سالن را ترک كنیم.

انتهای پیام/

رضا صفایی از اتفاقات رخ داده در بازی پرحاشیه كاله-ساری می‌گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
من عاشق ورزش والیبال هستم .توروخدا گزارش والیبال زیاد بزارید .ممنونم